Returnering

Vil du returnere eller bytte?   

  • Skriv til hej@considershop.dk, send en sms eller ring på tlf 93 60 47 27
  • Du kan fortryde eller bytte dit køb i op til 2 uger.   
  • Perioden gælder fra den dag du har modtaget pakken på din adresse eller afhentet den i pakkeshop.  
  • Du skal selv afholde udgifterne til returfragt og fragt for de nye varer. 
  • Du skal give besked på mail så hurtigt som muligt og før du sender pakken tilbage.  
  • Vi modtager ikke pakker sendt pr efterkrav. Send til pakkeshop i nærheden, eller send med GLS til erhverv
  • Hvis du ikke henter din pakke i pakkeshop eller nægter modtagelse så den bliver returneret til os, bliver afgiften for returfragten trukket fra det beløb du får retur.  

 

Betingelser:

  • Du skal pakken varerne godt ind, før du sender så dem, så de kommer frem i hel og pæn stand.
  • Du kan kun få pengene overført til den samme konto/kort, som du har betalt med 

  

Reklamationsret

Hvis der er sket noget under transporten så kontakt os med det samme.

Skriv til hej@considershop.dk eller til 93 60 47 27. 

For os er det en æresag, at de ting vi sælger er i god kvalitet. Det kan naturligvis smutte og hvis det sker, håber vi at du vil lade os rette fejlen. 

Du har selvfølgelig også 2 års reklamationsret i henhold til købeloven.

Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.  Reklamationsretten gælder ikke slid eller forkert brug af varen. 

Kontakt os - inden du sender varen retur - på tlf 93 60 47 27 eller send en mail til hej@considershop.dk og fortæl hvad det drejer sig om. 

Vi dækker returomkostninger i rimeligt omfang. Vi modtager ikke returvarer sendt pr efterkrav

Reklamations skal ske inden for rimelig tid - efter at du har opdaget en fejl eller mangel

Hvis vi godkender reklamationen, får du tilsendt en ny vare fragtfrit og du får dine returomkostninger retur. Hvis varen er udsolgt får du prisen retur.